فیلتر شنی استخر پول استار Poolstar

 

فیلتر شنی استخر پول استار Poolstar از جمله محصولات محبوب پول استار در زمینه تجهیزات استخر و جکوزی می باشد که این شرکت با نهایت کیفیت و کارایی تولید و به بازار های جهانی عرضه کرده است. این برند در زمینه تجهیزات استخر ، جکوزی و سونا محصولات و دستگاه های با کیفیتی را در تاریخچه فعالیت خود دارد.

آب استخر باید در یک سیستم تصفیه سیرکوله شود تا کثیفی و آلودگی آن از بین برود.

در یک مدل طراحی مرسوم ، آب از دو یا چند خروجی کف استخر و چند اسکیمر که دور تا دور بالای استخر تعبیه شده خارج شده و به سمت بخش تأسیسات

تصفیه آب استخر حرکت می کند.

سیستم تصفیه استخر در دو روش متداول سر ریز(OVERFLOW) و اسکیمر انجام میشود،

تخلیه اصلی در پایین ترین نقطه استخر قرار گرفته و کف استخر به سمت آن نقطه شیب دار شده است. اکثر کثیفی ها و آلودگی هایی جمع شده در کف استخر، از این تخلیه خارج می شوند.

برای جلوگیری از گرفتگی لوله بخاطر مو و دیگر زباله ها، تخلیه کف همیشه با توری پوشانده می شود.
اسکیمرها وظیفه جمع آوری آب سطح استخر (تقریباً ۸/۱ اینچ بالای استخر) را دارند. این آب معمولاً دارای مقدار قابل توجهی برگ، آشغال های شناور، روغن حمام، ضد آفتاب و سایر آلودگی‌ ها میباشد

 

ویژگی های فیلتر شنی استخر پول استار مدل PBSF28T :

 

1-فیلتر شنی فوق از جنس فایبرگلاس مقاوم در برابر رطوبت و زنگ زدگی می باشد.2-آبدهی مدل PBSF28T معادل 19 مترمکعب بر ساعت ومقدار سیلیس مورد نیاز آن 210 کیلوگرم می باشد.
3-این محصولات از نظر طرز کار و نگهداری بسیار ساده هستند و نیاز به تخصص ندارد.
4-همچنین این فیلترهای شنی از نظر هزینه نگهداری به صرفه ترین نوع فیلتر شنی استخر می باشند.
بنابراین دلایل و البته قیمت فوق العاده مناسب فیلتر شنی استخر poolstar، این محصول با اختلاف چشمگیری پرطرفدار ترین نوع فیلترهای استخر می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *