اسید شویی استخر     

آیا استخر شما کسل کننده است؟

شاید در اینجا و انجا چند لکه داشته باشد؟

اسید شویی استخر چیست ؟

به نظر می رسد زمان آن رسیده است که با اسید استخر خود را بشویید.

اگرچه قبل از پرش به آن ، ما شما را به خواندن کل این متن از ابتدا تا انتها تشویق می کنیم کار با اسید نباید به آرامی انجام شود و شما می خواهید از آسیب رساندن به استخر خود جلوگیری کنید. اما مهمتر از همه ، شما می خواهید به استخر هیچ گونه آسیبی وارد نشود و بخش خدمات اسید شویی استخر گروه صنعتی ویسادار شما را در این کار که باید توسط افراد مجرب و کارازموده انجام شود تنها نمیگذارد و مشاوره و اسید شویی و همچنین نگهداری از استخر به شما کمک خواهد کرد تا از استخر خود لذت کافی را ببرید و با کمترین هزینه استخر شما را احیا میکند.

منظور از شستن استخر با اسید چیست؟

ما در اینجا فقط در مورد تمیز کردن منظم صحبت نمی کنیم. هر زمان که کلمه اسید را شامل می شوید ، باید واضح بگوییم که در مورد اسید شویی معمولی صحبت نمی کنیم.

می دانید چگونه می توانید به متخصص پوست مراجعه کنید و صورت خود را با یک اسید ملایم لایه برداری کنید؟ لایه نازک و بالای پوست برداشته می شود و پوست جدیدتر و جوان تری را در زیر آن نشان می دهد. البته ، به نظر می رسد که حدود یک هفته آفتاب سوختگی دارید ، اما نتیجه نهایی یک صاف تر و روشن تر است. این همان کاری است که اسید شویی برای استخر شما انجام می دهد.

بیشتر از یک سطح تمیز ، یک شستشوی اسیدی در واقع یک لایه نازک از گچ را از سطح استخر جدا می کند. همراه با لایه گچ ، لکه های به جا مانده از کلر ، جلبک ها ، مواد معدنی و خاک های ساده حذف می شوند و یک لایه تازه و تمیز از گچ را در زیر قرار می دهند.

آیا از بین بردن صدا گچ نگران کننده است؟ نگران نباش معمولاً پوشش گچ استخر حداقل ½ اینچ ضخامت دارد و اسید لایه ای بسیار نازک را از بین می برد.

چگونه اغلب اسید استخر خود را بشویید

حتی اگر یک اسید شویی فقط یک لایه نازک از گچ را از بین ببرد ، این کاری نیست که شما بخواهید همه ساله انجام دهید. شما خیلی سریع از گچ کار می کردید!

هر پنج سال یا بیشتر کافی است ، مانع بروز هرگونه مشکل جدی در شکوفه جلبک ها می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *